Zašto je oglašavanje na TikTok-u postalo relevantno za vaše poslovanje? Sa više od 600 miliona preuzimanja u prethodnoj godini, TikTok je postao najkorišćenija aplikacija kako u Sjedinjenim Državama tako i širom sveta, nadmašivši glavne konkurente kao što su Instagram, Facebook i WhatsApp. Ova aplikacija je postala toliko popularna zahvaljujući algoritmu koji izaziva zavisnost. U stvari, TikTok je sada popularniji od Instagram-a među mlađim generacijama korisnika u Sjedinjenim Državama. Prosečan korisnik TikTok-a mesečno provede preko 20 sati gledajući razne sadržaje, što je znatno više od onih koji prate YouTube na android uređajima. Bez obzira na oblast u kojoj poslujete, vaš brend mora da bude prisutan tamo gde se nalazi vaša publika, a najbolje bi bilo da tamo stignete pre svoje konkurencije. Ja sam Aleksandar i biću vaš instruktor. Moj cilj je da vas naučim svemu što znam o oglašavanju na TikTok-u. Da li ste spremni da počnete?
Početak rada sa TikTok oglašavanjem
0/3
Kako kreirati TikTok kampanju?
0/7
TikTok instant forme
0/3
Kako meriti uspeh oglasa na TikTok-u?
0/2
Sadržaj lekcije