Sadržaj kursa
Google Ads
Sadržaj lekcije

Google oglase je najlakše pripremiti u tekstualnom obliku pa nije ni čudo što je ovaj format ubedljivo najpopularniji među početnicima. Oni se sastoje od naslova, URL adrese i kratkog opisa. Pri tome postoji mogućnost da za svaki tekstualni oglas definišete tri različita naslova a opis podelite na dva dela. Na taj način ćete potencijalnim klijentima omogućiti da sagledaju vašu ponudu i nagovestiti im  šta se nalazi na vašem Web sajtu. Treći segment predstavlja njegova Internet adresa a ona su u Google-u naziva Display URL-om. Ovaj podatak se obično sastoji od domena vaše kompanije i može da sadrži dva dodatna polja radi prilagođavanja putanje. Sve ovo će biti ubačeno u link koji se nalazi neposredno ispod naslova.

Google će vam automatski predložiti da za svoj oglas izaberete format koji je pogodan za pretragu (Responsive search ads). Ovaj tip oglasa vam omogućava da upotrebite više različitih naslova i opisa, a Google će ih automatski kombinovati da bi na kraju došao do rešenja koje ima najbolji učinak. Upravo iz tog razloga je neophodno da postavite najmanje tri naslova (od maksimalnih 15) i između dva i četiri opisa.

U teoriji to izgleda jednostavno, ali mnogi korisnici i dalje ne znaju kako se kreiraju oglasi koji će biti zaista efikasni. Upravo iz tog razloga želim da vam dam nekoliko saveta:

  1. Istaknite ono što vašu ponudu čini jedinstvenom
    • Šta vas izdvaja od ostalih?
    • Koja je vaša glavna prednost? Možda nudite besplatnu dostavu? Da li je vaš proizvod ekološki prihvatljiv? Jasno stavite do znanja šta je ono što vas čini konkurentnim.
    • Istaknite karakteristiku koja kupce motiviše da koriste upravo vaš proizvod ili uslugu
  2. Uključite konkretan poziv na akciju
    • U opisu jasno navedite šta će se desiti ako neko klikne na vaš oglas. Ukoliko je u pitanju reklama za hotel, ubacite nešto poput: rezervišite odmah, pozovite danas, naručite sada, pregledajte cene, prijavite se, zatražite ponudu itd.
    • Neka vaši klijenti znaju šta je sledeći korak ali obavezno proverite da li je pomenuti sadržaj dostupan na vašoj odredišnoj stranici.
  3. Koristite termine koji su karakteristični za prodaju
    • Ako imate konkurentne cene, organizujete promocije ili nudite ekskluzivne popuste, obavezno to navedite u tekstu oglasa.
    • Motivišite svoje klijente da brzo donesu odluku, kažite im da je popust vremenski ograničen ili da ga mogu dobiti samo danas.
    • Selektujte potencijalne kupce jasno navedenim cenama. Ako npr. moj hotel nudi sobe po ceni od 300 dolara za noć i ovaj podatak bude jasno naznačen u opisu, gosti koji traže jeftiniji smeštaj jednostavno neće ni kliknuti na moj oglas, a to automatski znači uštedu za budžet.
  4. Uskladite svoje oglase sa ključnim rečima
    • Najveći efekat možete postići ako ključne reči direktno uključite u svoj oglas. U praksi to znači da ako licitirate za pretragu koja za cilj ima hotelske ponude u San Francisku, u svom oglasu obavezno navedite ovaj pojam.
    • Istaknite da je vaš oglas relevantan. Ukoliko se u tekstu pojavljuje ono za čime vaš klijent traga, to će automatski privući njegovu pažnju.
    • Pomozite Google-u da prepozna vašu ključnu reč i da je posebno istakne.
  5. Uskladite svoj oglas sa odredišnom stranicom
    • Omogućite vašim klijentima da pronađu ono što traže, pa će i rezultati biti bolji
    • Usmerite ih na sadržaj koji odgovara onome što piše u oglasu a ne na osnovnu stranicu vašeg sajta. Ovo može biti od velike koristi za vaše klijente a istovremeno će i poboljšati rejting vašeg oglasa. To znači da će Google bolje tretirati vašu reklamu i da će se posetioci duže zadržavati na vašem sajtu.
    • Ne dozvolite kupcima da jednostavno napuste vašu Web lokaciju, jer će vas to koštati novca a neće vam doneti nikakvu zaradu.
  6. Slobodno eksperimentišite
    • Kreirajte više oglasa za svaku grupu ili koristite prilagodljive tekstualne oglase (Responsive text ads).
    • Google će automatski favorizovati najbolje oglase i omogućiti vam da poboljšate svoje kampanje.
    • Nemojte odlutati od osnovne teme. Neka vaše oglasne grupe budu zaista čvrsto vezane za iste sadržaje.

To bi za sada bilo ono najvažnije. Odvojite malo vremena, sedite i počnite da kreirate svoje prve oglase.

Pridružite se razgovoru
0% Završeno
Call Now Button