Sadržaj kursa
ECDL Pisanje i obrada teksta
Sadržaj lekcije

Nacrti su odličan način da organizujete dokument, knjigu, skripte ili bilo šta što zamislite. To je način da organizujete vaše misli na papiru, pre nego što započnete projekat. Ali mnogi prave grešku izbegavajući nacrte.
Sa Word-om možemo lako i jednostavno kreirati nacrte. Počnimo kreiranjem liste stilova nacrta. Počećemo naš novi dokument. Hajde da promenimo Zoom kako bi imali bolji pregled našeg rada. Prvo, kliknemo na View meni a zatim biramo Zoom. Sada izaberemo opciju i kliknemo OK.
Hajde da kreiramo listu Office aplikacija i njihovih karakteristika. Počećemo kucanjem brojčane liste. Kliknimo Numbering ikonu na Toolbar-u za formatiranje. Sada možemo kucati našu listu. Počećemo kucanjem reči Word, a zatim pritisnimo Enter. Zapamtite da Word automatski dodaje broj na našu listu. Sada ćemo našoj listi priključiti nekoliko dodatnih stavki, s tim što ćemo pritisnuti Enter između svake stavke liste. Hajde da ukucamo reč Excel, Power Point, Access and Outlook.
Sada kreirajmo listu unutar liste. Postavićemo kursor pored reči Word i pritisnuti Enter. Pritisnućemo Tab jednom, i pogledajte kako Word formira novu listu malim slovima. Dodaćemo stavke toj listi, uključujući Letters, Reports and Lists. Pritisnite Enter između svake stavke, da bi Word-u stavili do znanja kada želite da se otvori novo slovo. Sada možemo nastaviti i kreirati liste unutar naših listi, ako to želimo itd. Deluje zbunjujuće, ali nije tako. Ova karakteristika Word-a automatski numeriše liste kada ih kreiramo. Slično je i sa nacrtima.

Pridružite se razgovoru
0% Završeno
Call Now Button