TikTok oglašavanje
Sadržaj lekcije

Otvaranje vašeg TikTok Ads Manager naloga je prvi korak ka oglašavanju na ovoj platformi. Njega možete pronaći ako na Google-u upišete TikTok Ads Manager sign up  ili jednostavno otvorite adresu ads.tiktok.com. Proces registracije je brz i jednostavan. U ovoj lekciji ću vam pokazati kako se možete kretati po TikTok Ads Manager-u i lako pronaći ono što vam je potrebno.

Šta je Ads Manager i zašto nam je potreban? U pitanju je platforma koju preduzeća i pojedinci mogu da koriste za kreiranje i pokretanje oglasa na TikTok-u. Ona pokriva sve od ciljanja, pravljenja oglasa, trenutnih izveštaja i alata za upravljanje oglasima. Ali kako to funkcioniše? Prvo, moraćete da izaberete svoj cilj. Nakon toga, platforma će optimizovati vaše kampanje u skladu sa njim, bilo da se radi o podizanju svesti o vašem poslovanju ili podsticanju konverzija. Zatim je potrebno da izaberite svoju publiku, dosegnete prave ljude i pri tome iskoristite razne metode za njihovo ciljanje. Na kraju je potrebno da odredite svoj budžet. To možete uraditi na dnevnom ili nekom višem nivou, jer sigurno ne želite da plaćate više od onoga što vam odgovara. Svoju potrošnju možete da prilagodite ili pauzirate u bilo kom trenutku.

TikTok Ads Manager vam omogućava da dizajnirate svoj oglas. Pri tome možete koristiti svoje postojeće video zapise i slike ili napraviti novi video samo pomoću alatke za kreiranje video zapisa. Kada vaš oglas bude objavljen, sistem na kome je zasnovana ova platforma će obezbediti da on bude prikazan pravoj publici u pravo vreme.

Kada se prijavite u Ads Manager, pred vama će se pojaviti ovakav prikaz. Ovo je vaša glavna kontrolna tabla a na traci koja se nalazi u vrhu ekrana ćete videti četiri glavna odeljka. To su: kontrolna tabla (Dashboard), kampanje (Campaign), sredstva (Assets) i izveštavanje (Reporting) i preko njih se odvija najveći broj funkcija. Ukoliko imate više od jednog naloga za oglašavanje njih možete birati preko opcije koja se nalazi u gornjem desnom uglu a na isti način možete pratiti obaveštenja i koristiti direktne linkove brze do TikTok Health centra.

Kontrolna tabla vam omogućava da brzo i efikasno pratite šta se događa sa vašim reklamnim kampanjama. U drugom odeljku možete videti sve svoje kampanje, oglasne grupe i oglase. Tu su prikazani svi njihovi parametri a u to spadaju broj prikaza (Impressions), njihova cena, broj klikova i još mnogo toga. Treći odeljak je rezervisan za vaša sredstva (Assets). Tu se nalaze sve funkcije koje su vam potrebne za efikasno upravljanje resursima. U tu kategoriju spadaju događaji (Events), kreacije (Creative), publika (Audiences) i katalozi. Ove funkcije su ključne za maksimiziranje prikaza samih oglasa i postizanje konverzija. Poslednji odeljak je Reporting. Ovde možete kreirati sve vrste izveštaja, bilo da su oni unapred pripremljeni ili posebno prilagođeni pa čak i automatizovati čitav proces ukoliko želite da ih primate u određenim vremenskim intervalima (svakodnevno, svake nedelje ili meseca). Predlažem vam da odvojite malo vremena i detaljno istražite Ads Manager.

Pridružite se razgovoru
0% Završeno
Call Now Button