Sadržaj kursa
Google Ads
Sadržaj lekcije

Vreme je da napravite svoju prvu kampanju u Google Ads-u a to se može uraditi na nekoliko načina. Najlakše bi bilo da jednostavno odaberete opciju New Campaign koja se nalazi iznad ostalih sadržaja.  Isti efekat možete postići i ako u meniju potražite opciju Campaign, kliknete na kružić sa znakom plus (+) i zatim pokrenete opciju New Campaign. U svakom slučaju, pred vama će se pojaviti niz opcija a svaka od njih predstavlja cilj koji vaša kampanja treba da dostigne. To znači da svoju kampanju od samog početka možete usmeriti u željenom pravcu a to može da bude povećana prodaja (Sales) sticanje novih klijenata (Leeds), veći broj posetilaca (Website traffic) itd. Ako želite da se bolje informišete o razlikama koje postoje između ovih ciljeva, jednostavno postavite kursor iznad odgovarajuće stavke a Google Ads će vam omogućiti da steknete bolju predstavu o onome što vas očekuje.

Ja bih želeo da poboljšam prodaju, pa ću se zato odlučiti za prvu opciju. Nakon toga će se u donjem delu ekrana pojaviti stavke koje predstavljaju različite tipove kampanja  U suštini, izbor nekog od ponuđenih ciljeva neće direktno uticati na učinak vaše kampanje. Ovaj parametar jednostavno omogućava Google-u da vam preporuči funkcije i podešavanja koja vam mogu biti od koristi tokom planiranja nove kampanje. To podrazumeva pravilnu strategiju licitiranja, način na koji se predstavljaju određeni proizvodi i opšta pravila za pripremu kampanje da bi ona što pre postigla svoj cilj. Pošto sam ja izabrao prodajnu kampanju, za njenu realizaciju mogu da izaberem neki od  standardnih metoda kao što su prodaja putem pretrage (Search), preko prikaza (Display), direktne kupovine (Shopping), video klipova (Video) itd. Ukoliko želite da automatizujete čitav proces, preporučujem vam da izaberete opciju Smart a ako vam odgovara da se kampanja koncentriše na YouTube i Gmail, najbolje bi bilo da kliknete na opciju Discovery. Pošto je ovo samo primer, ja ću se opredeliti za praćenje pretrage (Search) da bi se na dnu ekrana pojavile dodatne opcije koje mi omogućavaju da preciznije definišem način na koji se taj cilj može postići. To podrazumeva pregled  Web sajta, privlačenje telefonskih poziva, stvarne posete prodavnici i mogućnost direktnog preuzimanja aplikacija. Meni najviše odgovara da prodaju realizujem preko Interneta pa ću se zato opredeliti za prvu opciju (Website visits) i odmah uneti adresu na kojoj se nalazi predmet moje kampanje (landonhotel.com). Nakon toga je potrebno da u ovo polje upišem naziv nove kampanje a on bi trebao da bude karakterističan i lako prepoznatljiv. Imajte na umu da ćete uskoro imati mnogo više ovakvih sadržaja i da vam efikasan sistem za određivanje naziva može znatno olakšati svakodnevne obaveze. Ja volim da u naziv kampanje uključim i njen tip, a pošto će ovo biti kampanja za pretragu, ja ću prvo upisati Search a zatim uneti simbol koji će ovaj sadržaj odvojiti od samog naziva. U praksi se za te svrhe često koristi vertikalna crtica ali vi možete upotrebiti i neki drugi karakter npr. znak za minus, kosu crtu ili običan razmak.

Sledeći podatak bi trebalo da označava cilj kampanje a pošto se ovde radi o prodaji, ja ću upisati Sales i kao znak za razdvajanje ponovo upotrebiti vertikalnu crticu. Nakon toga sledi glavna karakteristika ove kampanje a to je zimski popust (Winter Discount). Ovaj deo imena bi trebalo da me podseti kako su sve oglasne grupe u okviru ove kampanje tematski vezane za zimski popust. Na kraju mogu da dodam još neki detalj kao što je npr. ciljani region (San Francisco) i na taj način ovu kampanju odvojim od sličnih sadržaja. Ovakav princip imenovanja vam može pomoći da se lakše snađete u situaciji koja podrazumeva istovremeno vođenje 10 kampanja za zimske popuste, pri čemu one imaju različite teme, oglasne grupe i ciljeve. Ukoliko se u njihovom nazivu pojavljuje zimski popust, neće vam biti teško da ih pronađete i analizirate njihove rezultate.

Ovo je bio samo prvi korak u kreiranju nove kampanje jer je sada potrebno da izborom dugmeta Continue nastavim dalje i pređem na deo koji se tiče raspoloživog budžeta i konkretnih ponuda (Budget and bidding).

0% Završeno
Call Now Button