WooCommerce

Ukoliko ste upravo pokrenuli svoju novu Online prodavnicu, preporučujem vam da za njeno praćenje iskoristite Google Analytics. Ovaj servis je potpuno besplatan a preko njega se moÅŸe prikupiti mnogo korisnih podataka. Drugim rečima, on vam omogućava da vidite odakle dolaze vaÅ¡i kupci i koji artikli ih najviÅ¡e zanimaju.

Bez obzira Å¡to se na Internetu moÅŸe pronaći nekoliko različitih Plugin-ova koji sasvim korektno obavljaju ovaj zadatak, ja vam preporučujem da instalirate onaj koji je posebno prilagođen za WooCommerce. U pitanju je WooCommerce Google Analytics Integration Plugin a njega moÅŸete direktno preuzeti sa WordPress portala. Ukoliko već koristite neki od sličnih sistema, savetujem vam da ga isključite i pređete na reÅ¡enje koje je posebno prilagođeno za WooCommerce. U svakom slučaju, pre nego izvrÅ¡ite instalaciju nekog Google Analytics Plugin-a, ne bi bilo loÅ¡e da kreirate poseban nalog, jer će vam za praćenje biti neophodan tzv. UA kod.

Ja ću u tom cilju iz Admin menija pokrenuti funkciju Plugins, Add new i u polje za pretragu uneti odgovarajući sadrÅŸaj. Čim se na ekranu pojave prečice koje ukazuju na različite dodatke, neće mi biti teÅ¡ko da odaberem onaj koji sam maločas pominjao i sa nekoliko klikova dovrÅ¡im čitav postupak. Ukoliko ste vi instalaciju izvrÅ¡ili na neki drugi način, do ovog odeljka moÅŸete doći ako iz Admin menija izaberete opciju WooCommerce, Settings a ja ću jednostavno kliknuti na link koji se nalazi u vrhu ekrana i preći na sledeći korak tj. podeÅ¡avanje parametara za praćenje.

Osnovni podatak koji vam je neophodan za praćenje je tzv. UA kod a on će vam biti na raspolaganju čim na svoj nalog dodate svoj novi sajt. Ja ću u ovo polje uneti odgovarajući podatak i odmah preći na ostale parametre. PoÅ¡to bih ÅŸeleo da se osim podataka koji su vezani za rad same prodavnice automatski prikupljaju i podaci o profilu kupaca, aktiviraću i opciju pod nazivom Enable Standard Tracking. Ovi podaci se doduÅ¡e, mogu preuzeti i sa Google-a, ali meni viÅ¡e odgovara da sve drÅŸim na jednom mestu.

Takođe vam preporučujem da uključite i opciju Enable Universal Analytics jer se na taj način aktivira novi sistem koji obezbeđuje mnogo kvalitetnije podatke. Isto vaÅŸi i za sledeće dve opcije – Purchase Transitions i Add to Cart Events jer su one odgovorne za praćenje aktivnosti koje su ključne za samu prodaju. Ja bih ÅŸeleo da mi na raspolaganju bude Å¡to viÅ¡e podataka, pa ću zato uključiti i opciju Enhanced eCommerce i na kraju izborom dugmeta koje se nalazi u donjem levom uglu sačuvati sve promene. Od ovog trenutka će Google automatski beleÅŸiti sve Å¡to se događa u mojoj Online prodavnici pa ću za kratko vreme biti u prilici proverim koliko je ona uspeÅ¡na.

Ukoliko vam podaci koje ste na ovaj način prikupili nisu dovoljni, u svakom trenutku moÅŸete preći na profesionalni nivo i sami izabrati ono Å¡to vas zanima. Ja vas neću zamarati detaljima jer za tu svrhu postoje posebni kursevi.

0% Završeno
Call Now Button